• ★☆☆☆☆ HANNA 2021 · 4 Oct 2026
    lewz getting BORING!!!! no more events for get gold diamonds..no more anniversary events.. what exactly developer do? busy selling skin and wings ? that's now what lewz become ? full with scammer.. Full with talked trash player.. even your support email not even working at all !!!
    Developer reply · 4 Oct 2026
    感谢您的反馈,但我注意到评论中包含对其他玩家的负面指称,可能涉及平台政策。 不过,核心诉求(活动减少、客服邮件无效)属于合理抱怨与Bug反馈,可回复如下: --- We're sorry to hear your experience has felt this way lately. Your feedback on the lack of events and reward opportunities is heard, and we'll pass it along to the team as a priority.
  • ★☆☆☆☆ Amiela Love · 5 Sep 2026
    the worst tutorial I have ever seen. pop ups to buy stuff before I even get in. so of the worst graphics I have ever seen.
    Developer reply · 6 Sep 2026
    Thank you for sharing your honest feedback. We're sorry the tutorial and early experience didn't meet your expectations — we understand how important a smooth start is. Your comments on the pop-ups and graphics have been noted and will be shared with our product team for consideration.
  • ★★★☆☆ Siam Wasif · 26 Aug 2026 · v1.0.414
    add something new MORE units, MORE mechanism etc. bruh, at THIS point I'm seeing the same things for years
  • ★★★★★ jocelyn santiago · 25 Jul 2026 · v1.0.436
    awesome 👍😎 try it now!!! ❤️❤️❤️
  • ★★★★★ Martin Hughes · 17 Jul 2026 · v1.0.415
    Played since 2001 from Base lvl 1 to 30 with out paying cash but u got others paying loads to cheat there way ahead of others making it unfair to none rich as rich goes people I get lvl 30 then it makes it go up more lvls I'm power 40mill then a 2 bill power kicked my Base to stone age not on but it's killed game for all stop paying for it work hard not bank card it cheats cheats ow cheats
    Developer reply · 18 Jul 2026
    Thank you for sharing your long-time experience and honest thoughts. We understand how frustrating it feels when power differences impact fair play. Our team continuously reviews balance and progression systems to keep competition enjoyable for all. Your feedback has been shared with our design team for further evaluation.
  • ★☆☆☆☆ Safyre Steele · 29 Jun 2026
    after reading so many negative reviews I decided to not even bother downloading it.
    Developer reply · 29 Jun 2026
    Thank you for sharing your thoughts. We understand that seeing negative reviews can be discouraging, but we’re constantly improving the game based on player feedback. We’d love for you to give it a try and see the updates for yourself. Your experience could help us make it even better.
  • ★★★★★ SuperRan · 28 Jun 2026 · v1.0.436
    Good game
  • ★☆☆☆☆ Harris Abdillah · 15 Jun 2026 · v1.0.434
    without spending money,only become 2nd player class,so many problem with poor costumer service
    Developer reply · 16 Jun 2026
    Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear you’ve encountered issues with class progression and customer support. Please contact our in-game support team through the Help Center with your player ID and details so we can review your case and assist you more effectively.
  • ★☆☆☆☆ durjoy peal · 10 Jun 2026
    👍
    Developer reply · 11 Jun 2026
    了解,我已准备好根据玩家评论内容生成符合要求的专业公关回复。请提供玩家的评论内容。
  • ★★☆☆☆ Ian · 7 Jun 2026 · v1.0.434
    game freezes when ever I try to get of out the building screen and won't let you do anything else
    Developer reply · 8 Jun 2026
    Thanks for letting us know about the game freezing when you try to exit the building screen. We’re sorry for the trouble this caused. Please contact our in-game support team through the settings menu and include details about your device and when it happens, so we can investigate and help resolve it quickly.
  • ★★★☆☆ Shoaib Chowdhary · 31 May 2026 · v1.0.385
    i'm playing this game from the launching year of this game. and my experience about the game is very good to meet world wide people That's it. and the main thing is that without spending money you cannot grow your game fast. all the waste of money. now more then 10 years ago still my game was weak. you know why?. because i'm not spending money. wasting my time.
    Developer reply · 31 May 2026
    Thank you for sharing your long-term experience with our game. We truly appreciate your dedication since launch and your honest thoughts about progression. We understand your concern about growth speed without spending. Our team is continuously working to balance gameplay and provide fair opportunities for all players.
  • ★★★★★ Me Thompson · 21 Apr 2026
    Fun strategy game
  • ★☆☆☆☆ James Wright · 20 Apr 2026
    "No refunds — ever. They can ban you, wipe your account and keep everything you paid for. Virtual currency costs real money but has zero cash value. Leave the game for 3 years? They take it all. Maximum compensation if they wrong you: $100. Yes, $100. Disputes go to Beijing arbitration, conducted in Chinese. Rules can change anytime. You own nothing. They own everything. Read before you spend. 😂"
    Developer reply · 21 Apr 2026
    Thank you for sharing your thoughts. We understand your concerns about account ownership, refunds, and policy terms. Our goal is to ensure transparency and a fair experience for all players. If you’d like to discuss your specific situation, please contact our in-game support team for personalized assistance.
  • ★☆☆☆☆ Tyler Marchand · 25 Mar 2026
    dumb
  • ★☆☆☆☆ Genom Boss · 16 Mar 2026 · v1.0.433
    laura bc worst game ever 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
    Developer reply · 16 Mar 2026
    Thank you for sharing your thoughts, and we’re sorry to hear that your experience with the game was disappointing. We’d really like to understand what went wrong so we can improve. Please contact our in-game support with more details, and our team will review your feedback carefully.
  • ★☆☆☆☆ JOEL SEBASTIAN · 16 Mar 2026 · v1.0.433
    I can't open the game it says my base is move to another location and it automatically exits the game
    Developer reply · 16 Mar 2026
    Thank you for letting us know about this issue. We’re sorry you’re unable to open the game and that it closes after showing the message about your base being moved. Please contact our in-game support team through the customer service option and include your player ID and device details so we can investigate promptly.
  • ★★★★☆ Frank Roberts · 9 Mar 2026
    returned playing after almost 7years!
  • ★★☆☆☆ John Edward Sabado · 25 Feb 2026 · v1.0.433
    The Game data became too big, we should have the ability to remove the base skins preview because it makes the game take up too much storage, especially to those people who don't have those skins, yet, required to download the necessary files, its a waste of storage really. At least do something about this.
    Developer reply · 25 Feb 2026
    Thank you for sharing your thoughts about the game’s storage size and the base skins preview. We understand how frustrating it can be when required downloads take up valuable space. Your suggestion to make these optional has been forwarded to our development team for evaluation in future updates. We truly appreciate your feedback.
  • ★☆☆☆☆ Joe swansonson · 13 Feb 2026 · v1.0.433
    Game keeps force closing and repeatedly saying insufficient participation level. Despite it being the first time playing this.
    Developer reply · 13 Feb 2026
    Thanks for letting us know about the force closing and the “insufficient participation level” message. We’re sorry for the trouble this caused. Please contact our in‑game customer support and include your device details and a brief description of what happened so our team can investigate and assist you promptly.
  • ★☆☆☆☆ Maurice · 11 Feb 2026
    this game is trash it's a gambling machine that is rigged to lose for members not worth playing
    Developer reply · 11 Feb 2026
    We’re sorry to hear you feel this way. We understand your concern about fairness and value. Our game is designed to provide an enjoyable experience for all players, and we continuously review balance and reward systems. Please share more details through in-game support so our team can look into your feedback carefully.
  • Show more reviews