• ★☆☆☆☆ Peter Nikodem · 5 Oct 2026 · v10.18.0
    Unable to login, just seeing rotating login elipse
  • ★☆☆☆☆ Vladimir Stajic · 2 Oct 2026 · v10.18.0
    Dissatisfied with the app usage experience. Customer support is only offered via facebook messenger or form which is not working properly, not allowing upload of documents. I am not able to rate the purchased product. Honestly, a bad experience guiding you to go to the store to resolve any after sales item.
  • ★☆☆☆☆ Davide Maria Colmi · 1 Oct 2026 · v10.18.0
    L’app funziona. Il problema grave, però, è l’assistenza: ho bisogno di supporto e ho contattato Decathlon domenica tramite WhatsApp, che è l’unico canale disponibile. Oggi è giovedì e non ho ancora ricevuto alcuna risposta. Capisco che possano esserci dei tempi di attesa, ma 4 giorni senza nemmeno una risposta su l'unico canale indicato come assistenza sono francamente troppi. Meno notifiche di pubblicità, più attenzione al cliente sarebbe apprezzabile.
    Developer reply · 5 Oct 2026
    Gentile Cliente, ti ringraziamo per averci scritto. Ci scusiamo per il ritardo nel fornirti riscontro a causa di un alto numero di contatti: cercheremo di prendere in gestione la tua richiesta il prima possibile. Il Team APP Decathlon
  • ★☆☆☆☆ past perfect · 30 Sep 2026
    Fraud and deception in Morocco
  • ★☆☆☆☆ jithin george · 29 Sep 2026 · v10.18.0
    not working I can't view any products once I click to open one its always says "something went wrong"
    Developer reply · 1 Oct 2026
    Hi. We are so sorry for the glitch! Could you try uninstalling and reinstalling the app to see if a fresh download fixes it? If the error message still pops up, please email mobileappuk@decathlon.net with your phone model, member ID, and OS version so our tech team can sort this out for you!
  • ★☆☆☆☆ BozKurt WTF · 29 Sep 2026 · v10.18.0
    i couldn't return my umbrella which is not shipped yet
  • ★☆☆☆☆ Baptiste Roussel · 28 Sep 2026 · v10.18.0
    l'intégration health ne marche pas. vous n'utilisez pas la bonne méthode, il ne faut pas passer par une webview, on est pas censé se connecter mais choisir son compte.. là en se connectant ça bloque l'App decathlon dans health!
  • ★☆☆☆☆ Cathal Mc Carthy · 27 Sep 2026 · v10.17.0
    everytime I try to click on an item the error "Oops an error has occurred try again later" latest app version. Tried on WiFi and data.
  • ★☆☆☆☆ Metal Force · 26 Sep 2026 · v10.16.1
    Extremely overpriced to the point of greed. I'd rather buy from china now. 20€ for a pair of gloves that are clearly worth 3€ made in china? You're dreaming.
  • ★☆☆☆☆ alex parvu · 25 Sep 2026 · v10.17.0
    Irish decathlon app is one of the worst I have experienced. I can't understand how come in this age they can make an app in such a manner that takes forever to find anything.
  • ★☆☆☆☆ Eva · 25 Sep 2026 · v10.17.0
    keeps crashing
  • ★☆☆☆☆ Melisa Özdemir · 25 Sep 2026 · v10.18.0
    Berbattt bir uygulama çok karışık anlamsız işe yaramaz
  • ★☆☆☆☆ Jos Howard · 24 Sep 2026 · v10.17.0
    The connection between Strava and this app stopped updating my activity points 4 months ago. Since then I've been trying to get a resolution from their support, but they couldn't be less interested or effective, just suggesting the same 'turn it off & on' suggestions. Promises of responses within 24-48 hours are a fantasy; absolutely no one has got back to me, ever. No way of calling them, it's just messages & emails from a far-flung third party 'support' facility with copy & paste responses.
    Developer reply · 25 Sep 2026
    Hi, we're sorry for the bad support experience and the endless delay! Please try re-linking Strava directly via our website instead of the app: https://account.decathlon.com/en-GB/preferences/connected-applications. The web setup adds a key confirmation step to lock the sync. If it still fails, email mobileappuk@decathlon.net with your member ID.
  • ★★☆☆☆ Wolfgang Weise · 21 Sep 2026 · v10.16.1
    App doe not update when doing exercise and please can you lool at adding the Volkano sport app to the menu of sport apps
  • ★☆☆☆☆ Mina Samaan · 20 Sep 2026
    bad user experience
  • ★☆☆☆☆ J Figueredo · 20 Sep 2026 · v10.17.0
    I cannot understand how in 2026 neither the app nor the website give points automatically to customers with a loyalty card whenever they make a purchase either on the website or the app, particularly when there is no physical card to scan. That, and the quality of the items are discouraging for me, gladly I don't shop at Decathlon so often.
  • ★☆☆☆☆ Vlada Nedeljković · 17 Sep 2026 · v10.16.1
    Veoma loše iskustvo sa Decathlon online kupovinom. Porudžbina od oko 20.000 RSD je prihvaćena, a novac skinut sa računa, ne samo rezervisan. Nakon 10 dana čekanja Decathlon je otkazao celu porudžbinu. Za to vreme sam računao da će proizvodi stići, umesto da ih kupim na drugom mestu. Sada sam dobio potvrdu da na povraćaj novca mogu da čekam još do 14 dana. Dakle, bez proizvoda i potencijalno do 24 dana bez svog novca.
  • ★☆☆☆☆ Inventor · 17 Sep 2026 · v10.17.0
    love decathlon but the app is generally one of the worst I ever seen in terms of bugs glitching freezing I am trying to finish the order and when I'm pressing for the payment the app starts turning on off literally glitching
  • ★☆☆☆☆ Chris Tidd · 17 Sep 2026 · v10.16.1
    every order ive made online has been cancelled and refunded by the store due to no stock :(
    Developer reply · 18 Sep 2026
    Hi Chris. We are so sorry! A system glitch on the 17th Sep caused your order to cancel. It's now fixed, but we can't reinstate orders. A full refund will show in 3–5 days. You can now safely reorder on our app. Please email customer.enquiries@decathlon.com if you need help. We truly apologise for the inconvenience caused!
  • ★★☆☆☆ Csaba László Énekes · 16 Sep 2026 · v10.16.1
    Decathlon,mint bolt 5+csillag. Viszont az app gyalázat. DECA appban DECA cuccokat akarok latni.Baromi idegesítő,hogy máshonnan is vannak termékek.Nem akarok szűrni rá! (Már ha lehet..) Eléggé kusza a keresés,sokszor pontatlan.A szűrés sehol nem ismeri a sorrendiséget:pl egy cipő méretnél nincs sorrendben a méret,hanem mint egy ökörhúgyozás,össze-vissza.(de ez mindenre igaz az appban) Újabban a képeket sem lehet megnyitni normálisan,nem lehet görgetni. Ami jó:elérhető készlet mutatása boltonkét.
  • Show more reviews