★☆☆☆☆
Kang KangKang · 5 Oct 2026
other editor is better
Developer reply · 5 Oct 2026
Hi, we are always striving to improve our app. Would you mind telling us what you don't like about our app? Please write to us at support@beautyplus.com (mailto:support@beautyplus.com). We're grateful for your feedback.
★☆☆☆☆
Lyssa Fabros · 3 Oct 2026
Everything can't be used even if I subscribed!!
Developer reply · 4 Oct 2026
We're sorry about your disappointing experience. Please contact us at support@beautyplus.com (mailto:support@beautyplus.com) with detailed information so our support team can further assist you. If you can attach any related screenshots/video recording, it will greatly help us to better solve your problem.
★☆☆☆☆
Usman Tehseen · 3 Oct 2026 · v7.47.0
useless.
Developer reply · 3 Oct 2026
Hi, we are always striving to improve our app. Would you mind telling us what you don't like about our app? Please write to us at support@beautyplus.com (mailto:support@beautyplus.com). We're grateful for your feedback.
★☆☆☆☆
Rupan Dey · 29 Sep 2026 · v7.46.0
nothing works...I installed and uninstalled multiple times...download doesn't work...no features can be downloaded.
Developer reply · 30 Sep 2026
Hi, we are always striving to improve our app. Would you mind telling us what you don't like about our app? Please write to us at support@beautyplus.com (mailto:support@beautyplus.com). We're grateful for your feedback.
★☆☆☆☆
Jamie Applegate · 28 Sep 2026 · v7.39.0
confusing & difficult
Developer reply · 28 Sep 2026
Hi, we are always striving to improve our app. Would you mind telling us what you don't like about our app? Please write to us at support@beautyplus.com (mailto:support@beautyplus.com). We're grateful for your feedback.
★☆☆☆☆
Yili Alexis Ou · 27 Sep 2026 · v7.46.1
Just downloaded this and immediately uninstalled due to complete lack of usability, can't save basic features without making you pay immediately. Features like concealer or smoothing don't indicate that they're locked unless you pay for subscription, and only shows up blocked on pay wall after editing and you're trying to save the photo. Total waste of time. NEWS FLASH! It won't let you save unless you pay $60 a year... for an editing app? Greedy money grabbing scam. Look anywhere else.
Developer reply · 28 Sep 2026
Hi, BeautyPlus is free to download. There are many free features in our app that can also enhance your experience. If you want to use the app for free, you can use any free features without a diamond icon on the label. If you want a better experience, please subscribe to the Premium service monthly or annually. Thank you.
★☆☆☆☆
Reddington · 27 Sep 2026 · v7.46.0
You guys scammed me!!!! You charged me $59.99 yesterday, when in the advertisement it literally said it was a free trial. I want my refund and I canceled your fake "free trial".
Developer reply · 27 Sep 2026
Hi there,
Thank you for reaching out.
If you subscribed via Apple, please note that all iOS refund requests are handled directly by Apple. You can submit a refund request using the guide below:
https://help.airbrush.com/hc/articles/22833521036311-How-to-Apply-for-a-Refund
If your subscription was made through Google Play, please provide e...
★☆☆☆☆
Ramzi · 26 Sep 2026 · v7.4.030
Everything you have to pay for now even simple features you ruined a good app
Developer reply · 26 Sep 2026
Hi, BeautyPlus is free to download. There are many free features in our app that can also enhance your experience. If you want to use the app for free, you can use any free features without a diamond icon on the label. If you want a better experience, please subscribe to the Premium service monthly or annually. Thank you.
★☆☆☆☆
Devon Stuhr · 26 Sep 2026 · v7.46.0
Charged me $119 for a free trial. No way to cancel despite claim that customers can cancel at anytime, that should be illegal. Now I have to travel ti the bank and close my account to stop the money theft.
Developer reply · 26 Sep 2026
Dear user, if you initiated a free trial but don't want to renew your subscription, please cancel at least 24 hours prior to the end of the trial, otherwise the Play Store will automatically deduct a subscription fee from your account or associated credit card. To apply for a refund, please visit https://support.google.com/googleplay?p=refundAWF.
★☆☆☆☆
Clash Ofclan · 24 Sep 2026
BeautyPlus is officially the worst app ever now. Everything is paid! Save your data and don't download this useless app
Developer reply · 25 Sep 2026
Hi, BeautyPlus is free to download. There are many free features in our app that can also enhance your experience. If you want to use the app for free, you can use any free features without a diamond icon on the label. If you want a better experience, please subscribe to the Premium service monthly or annually. Thank you.
★☆☆☆☆
A Google user · 20 Sep 2026
o don't why I can't see it on my app
Developer reply · 20 Sep 2026
Hello, we are sorry you have had an unpleasant experience. Please contact us via the BeautyPlus app so our support team can provide further assistance.
★☆☆☆☆
Tasnia Halim · 20 Sep 2026 · v7.46.0
pic gallery saved Hoy na
Developer reply · 20 Sep 2026
Hello, we are sorry you have had an unpleasant experience. Please contact us via the BeautyPlus app so our support team can provide further assistance.
★★☆☆☆
髙林(Nami) · 20 Sep 2026
ilike but Risk
Developer reply · 20 Sep 2026
Hello, we are sorry you have had an unpleasant experience. Please contact us via the BeautyPlus app so our support team can provide further assistance.
★☆☆☆☆
Asya Mika · 19 Sep 2026 · v7.46.0
regret upgrading the version
Developer reply · 20 Sep 2026
Hello, we are sorry you have had an unpleasant experience. Please contact us via the BeautyPlus app so our support team can provide further assistance.
★☆☆☆☆
tolol R · 19 Sep 2026
you need to be online to use it, why?!
Developer reply · 19 Sep 2026
Hi, we are always striving to improve our app. Would you mind telling us what you don't like about our app? Please write to us at support@beautyplus.com (mailto:support@beautyplus.com). We're grateful for your feedback.
★☆☆☆☆
Jordan Moores · 18 Sep 2026 · v7.45.0
is it possible to leave -stars on the review? pure scammers. my brother signed up to this apps free trial. after the weeks trial it charged me a full years worth of subscription. I dont use the app and will not use it. I contacted them as soon as I noticed the charge on my bank account. theyre refusing to cancell mt subscription or even refund me pro rata. its a joke and a scam of an app
Developer reply · 18 Sep 2026
Hi there,
Thank you for reaching out.
If you subscribed via Apple, please note that all iOS refund requests are handled directly by Apple. You can submit a refund request using the guide below:
https://help.airbrush.com/hc/articles/22833521036311-How-to-Apply-for-a-Refund
If your subscription was made through Google Play, please provide e...
★★☆☆☆
Nyagatluoth Skit · 18 Sep 2026 · v7.45.0
Nice
Developer reply · 18 Sep 2026
Hi, thank you for choosing BeautyPlus ❤️. It’s our priority to continue providing top-notch service to users like you. If you are satisfied with our app, would you please consider rating us 5 stars? Your valuable feedback will inspire us and make a huge difference to our product. Thank you!
★☆☆☆☆
Chad · 18 Sep 2026 · v7.45.0
Staying consistent is what makes an app great. You cant do that. Im canceling my subscription.
Developer reply · 18 Sep 2026
Hi, we are always striving to improve our app. Would you mind telling us what you don't like about our app? Please write to us at support@beautyplus.com (mailto:support@beautyplus.com). We're grateful for your feedback.
★☆☆☆☆
Julita (Sophe908) · 17 Sep 2026
Unusable
Developer reply · 18 Sep 2026
Hi, we are always striving to improve our app. Would you mind telling us what you don't like about our app? Please write to us at support@beautyplus.com (mailto:support@beautyplus.com). We're grateful for your feedback.
★☆☆☆☆
S W · 17 Sep 2026 · v7.43.0
I was charged £54.99 for a free trial I cancelled same day - I'm still having issues trying to sort the error!!!
Developer reply · 17 Sep 2026
Hi, we are always striving to improve our app. Would you mind telling us what you don't like about our app? Please write to us at support@beautyplus.com (mailto:support@beautyplus.com). We're grateful for your feedback.